.

.

sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

Viikonloppu vierähti taas mukavasti! Sain pitää siskoani täällä meillä vieraana ja viettää laatuaikaa! Käytiin eilen vähän kiertelemässä suuressa maailmassa kauppoja (lähinnä sisustusjuttuja ihailemassa ja jotain pientä tarttui mukaankin) ja parantaa taas maailmaa oikein olan takaa. Tosin puhuminen on mulla nyt juuri hankalaa, koska ääni meni hukkaan perjantai iltana eikä sitä ole vieläkään löytynyt, samoin kuume nousee jälleen. Eli taitaa huomisesta tulla huilauspäivä taas. Kurjaa tälläinen sairastaminen. Ajattelin jo, että pääsin niillä muutamalla sairaspäivällä, mitä viime viikolla oli, mutta ei. Toivottavasti vaan saan ääneni pian takaisin. On nimittäin tuskallista yrittää selvitä elämästä, kun ei voi kuin kuiskata, asiaa olisi niin paljon ;)


Nyt taitaa kevät ja kesä tulla oikein kohinalla, ainakin vesisade kuuluu kovalla voimalla tänne sisälle asti. Ja lumet saa kyytiä!! Mä olen niin kevät ja kesäihminen ja odotan todella, että kaikki lumet on sulanut ja kevät on täällä!!! Sitä odotellessa...


Hanna

1 kommentti:

  1. Toivottavasti olet jo kuntoutumassa flunssasta. Ja yleensähän flunssa vie äänen silloin kun olisi paljoa aihetta puhua - minulla on käynyt näin, vaikka muuten en kovin kova puhumaan olekaan... Varmasti kiva olla siskon kanssa, minä myös pidän hetkiä oman siskon kanssa arvokkaina, silloin harvoin kun tavataan.

    VastaaPoista

Jokainen kommentti saa iloiselle mielelle, kiitos!!!