.

.

torstai 15. marraskuuta 2012

Torstain tunnelmia

Reilun viikon päästä meillä on täällä kotona meidän seurakunnan
nuortenilta. Yhtään en tiedä kuinka paljon nuoria on tulossa, mutta eipä tuo haittaa,
sopu sijaa antaa ja aina mahtuu vielä yksi, joka käyttää Rexonaa ;)!


Eilen tein jo ekan satsin juustosarvia pakkaseen nuoria odottamaan ja vielä pitäis ainakin yksi 
satsi tehdä. Varmuuden vuoksi, ettei vaan lopu kesken!
Näiden seuraksi on suunnitteilla pikkupurtavaa sekä jotakin makeaa, ehkäpä suklaasta, kuinkas muutenkaan...


Tällä viikolla olen vaihtanut jo jouluverhoja ikkunaan. Oonko vähän liian ajoissa???
Ulkona kun ei näytä yhtään edes talviselta saati sitten jouluiselta, niin näyttääpä nyt
kuitenkin täällä sisällä;)! Ja mulla on tapana riipasta joulujutut laatikkoon jo hetimiten
loppiaisen jälkeen, joten saadaan nyt nauttia näistä vähän pidempään.


Lyhtyjä roikkuu vähän joka ikkunalla ja tämä tupa melkein lämpenee tuikkujen
voimalla, niin paljon niitä nyt poltellaan!!! Tunnelma on kohdillaan!

Gregorianin joululevy soi meillä lähes taukoamatta Se tuntuu olevan 
Hillan lempimusiikkia, rauhoittuu sitä kuunnellessa ja nukkuu melko hyvin, kunhan 
vaan "munkit" jaksaa laulaa ;)!!
Voi olla, että me muut ei tämän joulun jälkeen tuota levyä jaksetakaan 
sitten enää kuunnella, niin paljon se soi ;)!

Hanna

2 kommenttia:

  1. Kyllä nuorten kelepaa!! :)
    Mulla on jotenki nyt joulumieli kateissa. Tai ei se mieli mutta se into siitä odotuksesta ja laittamisesta. No, tosiaan, nythän on vasta marraskuun puoliväli...;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän tässä tosiaankaan mikään kiirus näiden joulujuttujen kanssa ole, mä olen nyt vaan tavallista aikasemmin liikkeellä. Ehkä siks, että olen päivät kotona, niin ehtii värkätä ;)!

      Poista

Jokainen kommentti saa iloiselle mielelle, kiitos!!!