.

.

sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

kevätpipoja pukkaa

Siippa lähti työreissulle viikoksi ja mä yritän parhaani mukaan
selvitä yksin neljän lapsen ja yhen koiran kanssa sen aikaa kotona.
Onneks on sukulaiset, ystävät ja kylän naiset!!!
Muuten olis aika yksinäistä pyörittää tällästä rumbaa ja sambaa välillä
jopa salsaa! Kun on suunnitellut vähän joka päivälle jotain mukavaa ohjelmaa, tekemistä ja seuraa,
niin aikakin menee nopsaan.
Ja kohtahan se siippakin jo tulee kotiin!

Pipotehdas pyörähti taas käyntiin, kun käväsin paikallisessa
kangaskaupassa. Sieltä pääsee harvoin lähtemään tyhjin käsin. Aina on
toistaan kivempiä kankaita ja ideoita, joita olis niin kiva toteuttaa ;)!
Ja ite kauppiaskin on oikein mukava ja taitaa jo tuntea mun 
maun, kun osaa aina ehdottaa kaikkea kivaa.
Ja todettakoon vielä, että saumuri on ihan ykköshankinta,
mitä oon millonkaan tehny käsitöihin liittyen!
Kuvissa mallina kaunis siskoni <3, joka sai myös oman pipon takkiinsa
sopivasta väristä!

Tätä pallokangasta ostin turkoosina ja aniliininpunaisena. Ja aika monta pipoa niistä
oon nyt pyöräyttänyt.


Me oltiin kun ite sinivalko ja ruusunpuna siskon kanssa, kun lenkkeiltiin 
pitkin raittia uuet pipot päässä!
Sisko siis se sinivalko ja minä sitten se toinen ;)!


Ihana sisko oli täällä kuopuksensa kanssa koko viikonlopun mun ja lasten 
seurana. Aika menee mukavasti, kun on hyvää seuraa!
Tupa hiljeni (niin hiljaiseksi, kun näitten neljän kanssa nyt voi), kun
kaupunkilaiset lähti.
Mutta onneks jo heti huomenna on luvassa hehkeää seuraa, kun
iiiiihanat somelaiset muijat tulee viikottaiselle kaffittelutapaamiselle ;)!!!

Näihin kuviin ja tunnelmiin...

Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti saa iloiselle mielelle, kiitos!!!